GOOGLE je izdao važno obaveštenje: zahtevi za GTIN-om će se uskoro povećati

U toku 2015. godine uputili smo zahtev ka 50 brendova da nam za svoje proizvode dostave Globalni broj trgovinske jedinice (GTIN). U toku 2016. godine naši zahtevi za dostavljanjem GTIN-ova će se proširiti i izvan tih  50 brendova i obuhvatiće sve proizvode koje je proizvođač obeležio GTIN-om.

Zašto pravimo ove izmene?
GTIN nam pomaže da razumemo šta vi tačno prodajete. Kada to shvatimo možemo vam pomoći da poboljšate svoj oglas tako što ćemo dodati vredne detalje o proizvodu i predstaviti ga na relevantniji način korisnicima. Ovo takođe znači da se vaš oglas može naći na više mesta na sajtu Google, YouTube kao i na našim partnerskim sajtovima. Trgovci koji su podacima o svojim proizvodima dodali i ispravan GTIN su zabeležili rast broja posetilaca sajta koji se konvertuju u kupce od čak 20%.

Šta to znači za vas?
Ukoliko imate novi brend i nudite proizvode različitim trgovcima trebalo bi da obratite pažnju na ove nove zahteve i dobro proverite da li su vaši podaci ispravni i ažurni.

Ukoliko isključivo vi prodajete svoje proizvode, onda ovaj zahtev neće uticati na vas. Takođe, ovaj zahtev ne utiče na vas ako prodajete polovne, stare ili ručno rađene proizvode. I pored toga vi možete poboljšati vaš oglas dodavanjem jedinstvenog identifikatora proizvoda (GTIN-a) na listu podataka o vašem proizvodu.

Šta je potrebno da uradite?
Ukoliko plasirate proizvode na tržište Australije, Brazila, Češke, Francuske, Nemačke, Italije, Japana, Holandije, Španije, Švajcarske, Velike Britanije ili SAD potrebno je da dostavite ispravne GTIN-ove i odgovarajuće nazive trgovinskih jedinica za sve nove proizvode koji se nalaze na zalihama i koje je proizvođač obeležio GTIN-om.


Nekoliko značajnih datuma koje treba imati na umu:
8. februar 2016. godine: početak obaveštavanja. Na dijagnostičkoj kartici počeće da se prikazuju obaveštenja na nivou trgovinske jedinice ukoliko proizvod nije ispunio sve zahteve. Iskoristite ova obaveštenja kako biste ažurirali podatke o svojim proizvodima.
16. maj 2016. godine: početak primene. Na dijagnostičkoj kartici počeće da se prikazuju obaveštenja o odbijanju na nivou trgovinske jedinice ukoliko proizvod nije ispunio sve zahteve. Nakon ovog datuma potrebno je da ispunite sve zahteve vezane za GTIN kako bi oglasi za vaše proizvode nastavili da se prikazuju.


Objavljeno u februaru 2016. godine | Merchant Center Announcements

GS1 Srbija - Пословно удружење - бар кодови: Poverenje počinje sa GS1 Cloudom

GS1 Srbija - Пословно удружење - бар кодови: Poverenje počinje sa GS1 Cloudom : Danas, više nego ikada ranije, potrošači očekuju jednostavan...